Obserwatorzy

środa, 21 maja 2014

Jeszcze torche !!!

  Cześć wszystkim!!!

Już za 5 tygodni wakacje!!! Nareszcie!!! Już nie mogę się doczekać wakacji!!!
Jak sobie wyobrażę jak będzie fajnie to zapominam o całym świecie.
Dziś w szkole wywiadówka. No niestety xd Wczoraj byłam na czerniach z znajomymi . Były przepyszne. Chciałam zrobić zdjęcie ale byłam zajęta konsumowaniem ;p W tą sobotę 17 odbył siękoncercie Eneja. Było rewelacyjnie mam z nimi zdjęcie ale nie bd pokazywać ;p

Wiem , że w niedziel nie było postu i za to przepraszam porostu miałam dodać i nie miałam czasu a w poniedziałek mi się nie chciało .

Zapraszam do oglądania zdjęć !!!



 

Nie mam pofarbowanych włosów to jest bibułą zrobione za 2 dni zejdzie  .
 

 


 
 
 ASK - http://ask.fm/AniTka246
INSTAGRAM - Ani Tka
Piszcie  w komentarzach jak wam się podoba blog i linkujcie do znajomych !!
DZIĘKUJĘ
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz