Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

Koncert

Cześć wszystkim !!!
Wczoraj w nocy byłam na koncercie Eneja z przyjaciółką. Stałyśny w drugim rzędzie. Jestem wysoka więc wszystko widziałam. Po koncercie poszłyśmy pod brame. Dostałam autografy tylko Lolek się gdzieś zapodział. Stałyśmy tam do 23:30 i wpuścili nas do nich tylko akurat wsiedli do busa ale doszłyśmy dalej niż ci wszyscy ludzie co stali za nami.
Po tym koncercie stwierdziłam , że bycie sławnym to przezajebista sprawa. Oj... Wiele bym dała by spełnić marzenia jak Enej.
Jeśli chodzi o koncert to wielkie omocje. Porywają tłumy. Są na prawdę rewelacyjni.
OBY TAK DALEJ !!!


Ty kilka zdjęć z koncertu.



 

 

 

 

 

Jakość zdjęć nie jest powalająca ale liczą się emocje !!!  


 ASK - http://ask.fm/AniTka246
INSTAGRAM - Ani Tka
 
 
 
Piszcie  w komentarzach jak wam się podoba blog i linkujcie do znajomych !!
DZIĘKUJĘ
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz