Obserwatorzy

środa, 11 czerwca 2014

Nauka

Cześć wszystkim !!!


Jak każdy z was wie koniec roku już tuż , tuż. Trzeba poprawiać lub cieszyć się z 5. Ja nie nawiedzę niemieckiego i niestety muszę poprawić go na co najmniej 3. Naprawdę lubię fizykę, w-f i muzykę , historie. No ale jak się nie ma to co się lubi to się lubi co się ma. Więc całe popołudnie zakuwałam z niemca. Tada. Da rade się uczyć i radze się wziąć w najbliższym czasie by zdać i być zadowolonym z siebie.
Jest już tak ciepło , że wczoraj wybrałam się z przyjaciółmi na żwirownie. Było na prawdę super. Choć nie czuje się zbyt dobrze w takim klimacie to dałam radę. Pobijałam sobie nogi ale było warto, a na dole macie kilka zdjęć z dzisiejszego dzionka ;)





 


 


 


 
INSTAGRAM -ANITA___1
Piszcie  w komentarzach jak wam się podoba blog i linkujcie do znajomych !!
  Dziękuję ido niedzieli ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz