Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Wymówki

Hey wszystkim !!!

Dziś wpadłam na pomysł , że zaśpię do szkoły bo w domu była tylko babcia. Gdy wstałam powiedziała mi , że tato pojechał z dziadkiem na badania i o 9:00 wraca. Więc w 15 minut spakowałam się ubrałam i umyłam zęby. Nie chciałam iść do szkoły bo był dziś sprawdzian z matematyki i 8 lekcji projekt. Powiedziałam dla nauczyciela ,że źle się czuje i wyszłam z lekcji. Pojechałam z mamą do Brzegu i kupiłam sobie 2 nowe bluzki. Jeździłam wózkiem na zakupy i mama kupiła mi loda oraz pepsi. Już nie raz wymigiwałam się z lekcji projektowych lub ostatnich ,  a teraz zapraszam do oglądania i komentowania .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ASK - http://ask.fm/AniTka246
INSTAGRAM - Ani Tka
oraz zapraszam do komentowania ;p

Dzięki i do jutra!!! ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz