Obserwatorzy

środa, 30 kwietnia 2014

Są tacy ludzie...

Cześć wszystkim!!!
 
 
 
Dzisiaj był ostatni dzień szkoły przed weekendem. Mogłabym wam opowiadać co się działa dzisiaj lecz przed chwilą stało się coś wiele ważniejszego.
Dziś zostały przywiezione do biblioteki ulotki o występie w którym biorę udział. Wracałam z wioski gdy nagle zatrzymał mnie pan , który kiedyś przeczytał w gazecie , że wygrałam konkurs plastyczny. Zatrzymał mnie i zaczął mówić , że mam talent. Pytał się mnie gdzie chce iść po gimnazjum odpowiedziałam mu że do technikum budowlanego. Powiedział dlaczego nie do szkoły teatralnej .Bez zastanowienia odparła , że rodzice się na to nie zgadzają. Zaczął mówić , że mam talent , że jestem 1 na 2000 żebym nie słuchała rodziców i nie marnowała talentu.
Sam chciał iść do szkoły wojskowej i nie poszedł chyba mogę powiedzieć , że przegrał życie , a ja nie chce tego zrobić tz. nie chcę przegrać życia. Wiele razy występowałam i dzisiaj też miałam występ i właśnie dla takich ludzi chciała bym spełnić sowie marzenia. Tak na prawdę ten człowiek dał mi dużo do myślenia. Namieszał w głowie.
Zrozumiałam , że nie mogę zmarnować swojego talentu ale czas pokaże czy uda mi się zdobyć ten szczyt który chciał bym osiągnąć. Nie jestem doskonała mam problemy z ortografią i wieloma inny rzeczami  ale czy warto naprawiać coś co już kiedyś próbowałam ratować czy lepiej budować to co ma silne fundamenty. Sama nie wiem co zrobię ale mam plany i marzenia które chcę zrealizować i będę do nich dążyć.
 
 


 
Tu znajdziecie kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ASK - http://ask.fm/AniTka246
INSTAGRAM - Ani Tka
oraz zapraszam do komentowania ;p
 
Post będą dwa razy w tygodniu w środy i niedziele.
 

1 komentarz: